بیوگرافی ریچارد مدن – Richard Madden / بخش دوم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



برترین اخبار و اطلاعات تخصصی دنیای فیلم و سریال را در این وبگاه بخوانید.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان برترین اخبار و اطلاعات تخصصی دنیای فیلم و سریال و آدرس biopics-qazvin-movie.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 16
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 54
:: بازدید هفته : 55
:: بازدید ماه : 164
:: بازدید سال : 295
:: بازدید کلی : 989

RSS

Powered By
loxblog.Com

برترین اخبار و اطلاعات تخصصی دنیای فیلم و سریال را در این وبگاه بخوانید.

بیوگرافی ریچارد مدن – Richard Madden / بخش دوم
یک شنبه 20 بهمن 1398 ساعت 20:52 | بازدید : 184 | نوشته ‌شده به دست DÀRK ŁĐRÁGØ | ( نظرات )

موسسه ی The Scotsman در گزارشی در مورد ریچارد مدن نوشت : او یکی از بهترین استعداد های جوان بازیگری در نوع خود است. اما قرار گرفتن در میان این همه تعریف و تمجید تنها سربلندی های ریچارد نیست. او اخیرا جایزه ی مد روز ترین بازیگر مرد به سبک اسکاتلندی را از ان خود کرده است. همچنین از وی به عنوان کسی که در مسیر اصلی افتخار قرار گرفته نیز یاد شده است. در سال ۲۰۱۱ نیز گفته شد که وی یکی از ستاره های فردای سینمای جهان خواهد شد.

ریچارد مدن و مجموعه بازی تاج و تخت

نام شخصیت : راب استارک

فصل ها : ۱-۲-۳

راب استارک بزرگترین فرزند ادارد و کتلین استارک و وارث وینترفل است. گرگ او “گرِی ویند” نامیده می‌شود. پس اینکه پدر راب به خاطر خیانت دستگیر می‌شود راب با لنیسترها وارد جنگ می‌شود. او فرماندهانش را برای جنگ با خاندان لنیستر فرا می‌خواند و به ریورلندس لشکرکشی می‌کند. سرانجام عبور از رودخانه‌ای در “توونیس” راهبردی و ضروری می‌شود. برای به دست آوردن مجوز عبور از رودخانه، راب با شرط ازدواج با یکی از دختران “والدر فرِی”، فرمانده تووینس موافقت می‌کند.

راب جنگ را رهبری می‌کند و موفق به اسیر کردن جیمی لنیستر می‌شود. پس از اعدام ند، “نورث” و “ریورلندس” از پادشاهی هفت اقلیم اعلام استقلال می‌کنند و راب را به عنوان پادشاه جدیدشان، پادشاه نورث، معرفی می‌کنند. در فصل دوم او در نبردهای پیاپی پیروز می‌شود و لقب “یانگ وولف” (گرگ جوان) را به دست می‌آورد. با این حال او احساس می‌کند که جنبه‌های سیاسی جنگ را به سود خود تقویت نکرده است.

او به امید برقراری اتحاد با “بالون گریجوی” (پدر ثیون)، ثیون را به “آیرون آیلندس” می‌فرستد. راب به عنوان پادشاه نورث در صورت حمایت گریجوی استقلال آیرن آیلندس را به رسمیت خواهد شناخت. راب مادرش کتلین را هم برای معامله با “رنلی باراثیان” و “استنیس باراثیان” که هر دو برای پادشاهی می‌جنگند؛ می‌فرستد. هر دو فرستاده شکست می‌خورند و بالون ترتیب حمله‌ای به نورث را می‌دهد. در این میان راب عاشق طبیبی اهل “ولنتیس” به نام “تالیسا مایگیر” می‌شود. راب با وجود اعتراض مادرش قرارش را با فری زیر پا می‌گذارد و در پایان فصل دوم با تالیسا ازدواج می‌کند.

 




:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی , ,
:: برچسب‌ها: بیوگرافی بازیگران اسکاتلندی , بیوگرافی ریچارد مدن , بیوگرافی و عکس ریچارد مدن , جینا کلمن ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: